Rehabilitacja wykonywana w domu pacjenta

Muszę Wam opowiedzieć o pewnej sprawie. Otóż kilka miesięcy temu zaczął mnie w rzeczywistości bardzo mocno boleć kręgosłup. Pomyślałem, że to niestety standardowe, ponieważ bardzo dużo pracuję przy komputerze i nie za każdym razem udaje mi się utrzymać dobrą postawę.



Poza tym moje meble nie są do końca ergonomiczne (w domu, w pracy zresztą jest analogicznie). Dawno nie wymieniałem na przykład fotela itd. Wiem, że to niemały błąd. Kręgosłup zaczął naprawdę bardzo mocno dawać się we znaki. Przez pierwszy tydzień jakoś nie było mi po drodze do lekarza. Jeśli ból był bardzo duży, to zwyczajnie stawiałem na tabletki przeciwbólowe. Ból kręgosłupa jednakże w dłuższej perspektywie nie mijał. Tabletki pomagały jednak tylko na chwilę, jeśli ogólnie rzecz ujmując. Znajoma doradziła mi pomoc rehabilitanta. Co ciekawe, taka osoba przez kilka tygodni przyjeżdżała do mojego domu. Szczerze mówiąc nawet nie wiedziałem przedtem, że ktoś świadczy takie uniwersalne usługi. Dla mnie było to na rękę. Bardzo dużo pracuję, dlatego późno wracam do domu. Poza tym szkoda byłoby mi pieniędzy na dodatkowe dojazdy i tym podobne. W szczególności, że kinezyterapeuta za przyjazd do mojego domu nie brał żadnej gotówki. Koszty były powiązane tylko z masażami. Fachowiec zaproponował mi sesję kilku masaży. Na początku byłem sceptycznie do tego nastawiony, ponieważ obawiałem się, że to pewnie nic nie pomoże i tym podobne. Po drugim masażu zauważyłem już pewną poprawę. Wystarczyło wyłącznie kilka tygodni, ażeby ból zwyczajnie zniknął. Bez wątpienia, fizjoterapeuta doradził mi, abym zmienił fotel i poprosił o to samo swojego szefa itp. Niemniej jednak jeżeli macie takie problemy, to na pewno nie warto zwlekać czy łykać tabletki przeciwbólowe, ponieważ jest to rozwiązanie tylko na krótką metę. Całkiem dobrze postawić na fachowców, którzy przyjadą do Waszego domu i będą zajmować się Wami, jak prawdziwi fachowcy.


Więcej informacji na stronie: https://www.naszarehabilitacja.pl/fizjoterapeuta-pawel-michalowicz-gdansk-masaz-sopot,gdansk.html.